​Arrow ECS vil bistå NetApp med å øke sin tilstedeværelse i IT-kanalen både i form av økning av eksisterende og bidra til nye forhandlere. Arrow vil være en kompetansedistributør for forhandlere som selger NetApp teknologi. Dette kombinert med andre løsninger som Arrow har i sin portefølje vil gi en ekstra mulighet til å skaffe et godt fotavtrykk i markedet. Arrow ECS vil tilby hele NetApp’s produktspekter.

I tillegg vil Arrow ECS være en NetApp Managed Service Provicer (MSP), som tilbyr cloud og leiebaserte tjenester.

- Gjennom denne avtalen og vårt samarbeid med Arrow ECS vil vi posisjonere oss som en sterk aktør som dekker nesten hele det nordiske markedet. Det går veldig godt overens med NetApp’s mål om å fortsette å ta markedsandeler i SMB markedet, sier Channel Manager, Geir Gramdal i NetApp.

- Ved å få NetApp i vår produktportefølje vil dette passe perfekt oppimot hyperkonvergerte og hybride skyløsninger samt dataroms-automatisering. Vi gleder oss til å ta fatt på oppgaven sier Widar Granly, Managing Director Arrow ECS Norway.

Om NetApp
Ledende virksomheter over hele verden velger Netapp’s software, systemer og service for administrasjon og lagring av sine data. Kundene verdsetter vårt samarbeid, ekspertise og lidenskap som bidrag for deres suksess i dag og i fremtiden. For å vite mer, kontakt: www.netapp.com

Om Arrow ECS
Arrow Electronics (www.arrow.com) er en global leverandør av produkter, tjenester og løsninger til industrielle og kommersielle brukere av elektroniske komponenter og Enterprise dataløsninger. Arrow fungerer som en leverandør for mer enn 100 000 produsenter av originalutstyr, produsenter og kommersielle kunder gjennom et globalt nettverk i mer enn 460 steder i 56 land.

Her er pressemeldingen!